خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/17 - 15:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
حسینی‌کیا:

کشورها باید صهیونیست‌ها را در انزواء قرار دهند/ لزوم افزایش فشار بر ایالات متحده و رژیم غاصب اسرائیل

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: امروزه رژیم اشغالگر قدس با هجمه جهانی از سوی ملت ها روبرو شده از این رو دولت ها نیز باید در این راستا گام برداشته و با تعطیلی سفارتخانه ها و قطع ارتباط با صهیونیست ها، زمینه انزوای آنها را فراهم کنند.

سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر عراق مبنی بر لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت: امروزه رژیم اشغالگر قدس با هجمه جهانی از سوی ملت ها روبرو شده از این رو دولت ها نیز باید در این راستا گام برداشته و با تعطیلی سفارتخانه ها و قطع ارتباط با صهیونیست ها، زمینه انزوای آنها را فراهم کنند.



نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون ایجاد وحدت و هم افزایی میان کشورهای اسلامی در مقابل دنیای استکبار ضرورت دارد، اظهار کرد: بر این اساس کشورهای اسلامی باید با متحدان صهیونیست ها نیز قطع ارتباط کنند که این مهم تیر خلاصی بر پیکره رژیم غاصب است.



وی ادامه داد: همچنین صهیونیست ها برای تامین انرژی و سوخت مورد نیاز باید از مسیرهایی استفاده کنند که در اختیار کشورهای منطقه است؛ بنابراین این کشورها باید این مسیر را مسدود کنند تا اسرائیلی ها نتوانند اهداف شوم خود را عملیاتی کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان می توان اذعان کرد تشکیل ناتوی نظامی اسلامی یکی دیگر از اشکال افزایش فشار بر ایالات متحده و رژیم صهیونیستی است؛ به عبارتی امروزه مشاهده می شود که آمریکایی ها ناوهای هواپیمابر خود را به منطقه آورده اند تا کشورهای اسلامی را تحت تاثیر قرار داده و تهدید کنند اما اگر چنین قدرتی شکل بگیرد، کاخ سفید نمی تواند دست به چنین اقداماتی بزند.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  باید رژیم اشغالگر اسرائیل به عنوان جنایتکار بین المللی به افکار عمومی دنیا معرفی و محکوم شود از این رو کشورهای اسلامی و عربی می توانند در این زمینه نقش ویژه ای ایفا کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371220
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار