خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/20 - 13:47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده:

ژست نظامی آمریکا هیچ تاثیری بر معادلات منطقه‌ای نخواهد داشت

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحرکات اخیر نظامی ایالات متحده هیچ تاثیری بر معادلات منطقه ای نخواهد داشت.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با تحرکات نظامی اخیر ایالات متحده در منطقه، گفت: آمریکا تلاش می کند با ژست های نظامی به همپیمانان منطقه ای خودش نشان دهد همچنان قدرت برتر دنیا است.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع سیاست مداران آمریکایی دریافته اند شرایط منطقه غرب آسیا به سمت حرکت می کند که به ضرر آنها است زیرا ملت های منطقه در حال بیدار شدن هستند.



وی با اشاره به اینکه نظامیان آمریکا در افغانستان و عراق زمین گیر شدند که این امر موجب سرافکندگی ایالات متحده است، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود با مانور بمب افکن ها و ناوهای هواپیمابر سعی می کنند همچنان چهره خودشان را حفظ کنند.



با تاکید بر اینکه فرماندهان نظامیان تروریست آمریکا به خوبی می دانند توانمندی دفاعی ایران معادلاتشان را بر هم زده است، خاطرنشان کرد: بنابراین تحرکات نظامی اخیر ایالات متحده در منطقه صرفا خیمه شب بازی است و هیچ تاثیری بر معادلات منطقه ای نخواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 311700
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار