خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/07 - 13:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
کاظمی با اشاره به وبینار گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن:

ژاپن در موضوع برجام مقابل زیاده‌خواهی کشورهای استکباری بایستد

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن با اشاره به نقش پارلمان‌های دو کشور در تحکیم روابط، خواستار نهایت همکاری ژاپن در موضوع برجام و ایستادگی مقابل زیاده‌خواهی کشورهای استبکاری شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جلسه گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ژاپن با حضور سید حمیدرضا کاظمی نماینده شهرستان پلدختر و معمولان با گروه دوستی پارلمانی ژاپن و ایران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.



سید حمید رضا کاظمی در این جلسه که به صورت وبینار میان گروه دوستی مجلس جمهوری اسلامی ایران با گروه دوستی مجلس ژاپن برگزار شد، خواستار روابط اقتصادی بیشتر میان دو کشور شد.



نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه گروه های دوستی می توانند در این شرایط حساس بین‌المللی نقش موثری در تحکیم روابط میان کشورها داشته باشند، گفت: امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم این نقش مهم را ایفا کنیم.



وی افزود: سوابق، پیشینه و مناسبات دیرینه و حسنه دو کشور می تواند عامل مهمی در شکوفایی ظرفیت های بالقوه سیاسی و اقتصادی دو کشور باشد.



این عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم کشور صلح دوستی مانند ژاپن نهایت همکاری در موضوع برجام را داشته باشد و در مقابل زیاده خواهی کشورهای زیاده طلب بایستد./



پایان پیام

  • کد خبر : 342914
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار