خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/24 - 20:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
موسوی لارگانی:

چرا آمریکا و اروپا می خواهند عربستان در برجام نقش داشته باشد؟

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: آمریکا و اروپا نهایت استفاده از نفت عربستان را می‌برند و به این کشور برای کشتار ملت مظلوم یمن سلاح می فروشند و اکنون می‌خواهند که رژیم آل سعود در تحولات منطقه نیز نقش‌آفرینی داشته باشد.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  اهداف اروپا در واکنش حضور رژیم صهیونیستی و عربستان در  مذاکرات جدید برای احیا برجام گفت: همان‌طور که امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید داشتند رژیم جعلی و غاصب اسرائیل، غده ای سرطانی است که باید محو شود.



عضو هیئت‌رئیسه مجلس یازدهم ادامه داد: هدف از طرح نام این رژیم جعلی برای حضور در دور جدید مذاکرات هسته ای برای به ثبات رساندن اسرائیل در منطقه است.



وی افزود: این در حالی است که اگر سال‌های متمادی طول بکشد هیچگاه ملت ایران و دولتمردان جمهوری اسلامی، رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را به رسمیت شناخته نخواهند شناخت.



موسوی لارگانی بیان کرد:  پس از ترامپ نیز عربستان همچنان گاوی شیرده برای اروپایی ها محسوب می‌شود، به همین با طرح حضور این کشور در دوره جدید مذارکات برجامی به دنبال سوء استفاده هستند که همواره به ملت خود، اعراب و مسلمانان جهان خیانت کرده است.  



وی تصریح کرد: از آنجایی ‌که آمریکا و اروپا نهایت استفاده از نفت عربستان را می‌برند و به این کشور برای کشتار ملت مظلوم یمن سلاح می فروشند، می‌خواهند که رژیم آل سعود در تحولات منطقه نقش‌آفرینی داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 313784
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار