خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 10:41
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
کوهساری در همایش حج برائت و لزوم دفاع از فلسطین؛

پیروزهای راهبردی در انتظار مردم فلسطین و جبهه مقاومت است

معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور، گفت: پیروزهای جبهه مقاومت موجب شد، ملت های آزادی خواه دنیا بیدار شوند و موج جدید عدالت خواهی و بیداری در کشورهای غربی ایجاد شود لذا پیروزهای راهبردی در انتظار مردم فلسطین و جبهه مقاومت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، همایش حج برائت و لزوم دفاع از فلسطین شامگاه (28 خردادماه) به همت کارگروه های تخصصی اتاق وضعیت فلسطین و مجمع جهانی قادمون برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری در این همایش با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص حج سال جاری، گفت: در شرایط کنونی منطقه و عرصه بین الملل، ما با دو پدیده اعم از پیروزی ها و حماسه سازی ها و همچنین جنایت ها و کشتارها مواجه هستیم.

معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور در این زمینه، اظهار کرد: پیروزی ها با صبر و بردباری مردم غزه و همدلی و انسجام رخ داده است؛ در واقع مقاومت مردم فلسطین موجب شده گروه های جهادی نیز بتوانند در مقابل حملات مستمر نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پیروزهای مکرری را به ثبت برسانند.

وی افزود: در این میان جبهه مقاومت در لبنان، یمن و حتی عراق نیز با تکیه بر انسجام و بردباری فلسطنیان، وارد عرصه شدند و پیروزهای متعددی را حاصل کردند که این امر نیز یکی دیگر از ابعاد پیروزی ها است.

حسینی کوهساری تصریح کرد: نباید فراموش کرد پیروزهای جبهه مقاومت موجب شد، ملت های آزادی خواه دنیا نیز بیدار شوند و موج جدید عدالت خواهی و بیداری در کشورهای غربی ایجاد شود؛ بر این اساس می توان اذعان کرد پیروزهای راهبردی در انتظار مردم فلسطین و جبهه مقاومت قرار دارد.

معاون بین الملل حوزه های علمیه در این راستا، ادامه داد: در مقابل این پیروزهای، شاهد جنایات وحشتناک صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی هستیم که بیانگر شکست های پی در پی آنها است.

وی با اشاره به اینکه سازمان های بین المللی نباید در مقابل ظلم مشهود صهیونیست ها علیه مردم غزه سکوت کنند، گفت: در واقع امروزه شاهد نسل کشی و جنایت جنگی در سرزمین های اشغالی هستیم که این امر با حمایت آمریکا و صهیونیست ها صورت می گیرد.

حسینی کوهساری با بیان اینکه کشورهای متعددی با حمایت مردم و افکار عمومی خود اقدام به طرح شکایت علیه رژیم اشغالگر قدس کرده اند که آفریقای جنوبی مصداق مشهود آنان محسوب می شود، اظهار کرد: بر این اساس مجامع بین المللی باید بدون فوت وقت و با اولویت به این شکایت ها بپردازند زیرا در هر ساعت ده ها نفر از غیرنظامیان در غزه کشته می شوند.

معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور بیان کرد: مستندسازی های متعددی در خصوص استفاده صهیونیست ها از تسلیحات جنگی نامتعارف صورت گرفته که می تواند مدارک خوبی برای اثبات جنایت های صهیونیست ها باشد لذا محاکم بین المللی باید بدون توجه به فشار ایالات متحده و صهیونیست ها، این مدارک را بررسی کنند.

وی تصریح کرد: بدون شک رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد و قدس آزاد می شود زیرا این وعده حق مبتنی بر نابودی ظلم و پیروزی حق است./

پایان پیام

  • کد خبر : 379671
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار