خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/19 - 15:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
از سوی سفیر عربستان در تهران تقدیم امیرعبداللهیان شد؛

پیام پادشاه و ولیعهد عربستان به رئیس جمهور ایران

سفیر عربستان سعودی در دیدار با امیرعبداللهیان پیام پادشاه عربستان در پاسخ به پیام آیت‌الله رئیسی درباره تحولات غزه و همچنین پیام‌های تبریک پادشاه و ولی‌عهد عربستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تسلیم وزیر امور خارجه کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با عبدالله بن سعود العنزی سفیر پادشاهی عربستان سعودی دیدار  گفتگو کرد.



در این دیدار سفیر عربستان سعودی پیام سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی در پاسخ به پیام آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در خصوص تحولات غزه و همچنین پیام‌های تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی خطاب به رئیس جمهور کشورمان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به وزیر خارجه کشورمان تسلیم کرد.



امیرعبداللهیان نیز در این ملاقات با ابراز رضایت از روند رو به رشد روابط دو کشور اظهار امیدواری کرد و گفت: این روابط در همه زمینه‌ها و سطوح به صورت متوازن افزایش یابد.



وزیر امور خارجه همچنین افزایش همکاری‌های دوجانبه را به نفع دو کشور و منطقه دانست.



سفیر عربستان نیز با تاکید بر اینکه نگاه عربستان به روابط دو کشور راهبردی است و نه تاکتیکی، تاکید کرد: من از طرف رهبری عالی عربستان سعودی وظیفه دارم روابط را در همه زمینه‌ها ارتقا دهم.



وی همچنین افزود: موضوع برقرای پروازهای عمره را پیگیری می‌کنم و امیدوارم در آینده نزدیک مشکل فنی این پروازها حل و فصل شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 375895
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار