خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/05 - 13:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی:

پاسخ موشکی مقتدرانه مقاومت فلسطین، هیمنه اسرائیل را در هم شکست

عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای همراه سازی برخی کشورهای عربی با خود تنها تلاشی نافرجام است که از نابودی این رژیم جلوگیری نمی کند چرا که جریان مقاومت بیش از پیش قدرتمند شده است.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مقابله به مثل موفق موشکی جبهه مقاومت با اسرائیل، گفت: اتفاقاتی که موجب راه اندازی انتفاضه در فلسطین شده، آتشی است که خاموش شدنی نیست چرا که پشتوانه آن قیام مردمی علیه باطل است و شعله های این قیام، بنیادهای رژیم صهیونیستی را از بین می برد.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: زمانی فلسطینیان و جریان مقاومت با سنگ در مقابل رژیم عربده کش و زورگوی صهیونیستی می ایستادند و اسرائیلی ها نیز چهره شکست ناپذیری از خود نشان داده بودند و به راحتی توانسته بودند صبرا و شتیلا را به خاک و خون بکشند و کسی پاسخ آنها را ندهد اما امروز جریان مقاومت که به سلاح و موشک مجهز شده در کمترین زمان پاسخ هر حمله اسرائیلی ها را به درستی و حتی ده برابر بیشتر بدهد.











علیرضا سلیمی


وی افزود: امروز جریان مقاومت توانسته است شکست ناپذیری و هیمنه اسرائیل را در هم شکسته و به این تعبیر سید مقاومت برسد که بنیاد رژیم صهیونیستی روی آب بوده و سست تر از تار عنکبوت است.



سلیمی در ادامه گنبد آهنین را بلوفی بیش ندانست و افزود: این گنبد همچون آبکشی عمل می کند که موشک ها و سایر سلاح های جریان مقاومت را به راحتی در دل سرزمین های اشغالی جای می دهد.



عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه معادلات منطقه تغییر کرده و روند نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تلاش های رژیم صهیونیستی برای همراه سازی برخی کشورهای عربی با خود تنها تلاشی نافرجام است که از نابودی این رژیم جلوگیری نمی کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 318087
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار