خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/26 - 14:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی جهان آبادی:

هیچ امیدی به مقابله برجامی اروپا و آمریکا نیست/ دستگاه دیپلماسی قدرتمندانه منافع ملی را تامین کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان باید با اعتماد به نفس با اروپایی ها مواجه شود.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه باید مطابق تذکرات رهبر معظم انقلاب با اروپایی ها مواجه شود، گفت: ایشان صراحتا فرمودند هیچ امیدی به اروپایی ها نیست و آنها قصدی برای پیشبرد امور ندارند.



نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر مسئول دستگاه دیپلماسی کشورمان با این دیدگاه با اروپایی ها مواجه شوند، قطعا با اعتماد به نفس بهتری می توانند منافع کشورمان را تامین کنند.



وی ادامه داد: در واقع آینده روشنی مشاهده نمی شود که اروپایی ها بخواهند در مقابل زیاده خواهی های آمریکا در برجام اقدام قاطع انجام دهند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: البته نباید از یاد برد وزارت امور خارجه در برجام تلاش خودش را انجام داد و طی چند ماه اخیر توانست با قدرت سه پیروزی بزرگ در شورای امنیت نسبت به موضوع فعال شدن مکانیزم ماشه، بازگشت مجدد تحریم ها و عدم لغو تحریم های تسلیحاتی بدست بیاورد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز خوب است دستگاه دیپلماسی در مواجه با اروپایی ها قدرتمند تلاش کند و راهنمایی و دیدگاه رهبر انقلاب را در اولویت دستورکارشان قرار دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 306371
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار