خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/20 - 11:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
آصفری:

همکاری امنیتی تهران و اسلام‌آباد سبب نابودی گروهک‌های تروریستی می‌شود

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: جریان تکفیری و تروریستی، دشمن مشترک ایران و پاکستان است از این رو همکاری های مشترک امنیتی می تواند دستورکار دو کشور قرار بگیرد.

محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت افزایش سطح همکاری های جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، گفت: اشتراکات دینی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی بین دو ملت وجود دارد که بسترساز خوبی برای همکاری مشترک در عرصه های مختلف است.



نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افزایش سطح مبادلات اقتصادی و تجاری، فروش سوخت و انتقال گاز می تواند از جمله اقدامات مشترک میان دو کشور باشد.



وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی از لوایح مرتبط با افزایش سطح همکاری میان ایران و پاکستان استقبال می کند، ادامه داد: اسلام آباد طی دوران مختلف با کشورمان روابط خوبی در بخش های مختلف داشته است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این بین باید یادآور شد جریان تکفیری و تروریستی به عنوان دشمن مشترک دو ملت محسوب می شوند از این رو همکاری های مشترک امنیتی نیز می تواند دستورکار قرار بگیرد.



نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع مرزهای مشترک دوکشور بسترساز خوبی برای تقویت همکاری های امنیتی و سیاسی محسوب می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 311673
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار