خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/23 - 11:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو‌ دفتر حماس در دوحه:

همه‌ کشورها برای دستیابی و ‌تحقق آرمان فلسطین به ملت غزه ‌کمک‌ کنند

عضو دفتر سیاسی حماس گفت: همه‌ کشورها به ملت غزه برای دستیابی و ‌تحقق آرمان آزادی و‌ تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس و نابودی رژیم‌ صهیونیستی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خانه ملت به قطر، خلیل الحیه عضو‌ دفتر سیاسی حماس در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش حماس، گفت: از دیدار حمایتی امروز حسین امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس صمیمانه تشکر می کنم که در دفتر جنبش در دوحه برگزار شد، همچنین از حمایت های همبستگی وزیر امور خارجه ایران که دائما از مسئله فلسطین حمایت می کند، قدردانی می کنیم.



وی با اشاره به اظهارات امیرعبداللهیان در خصوص دستاوردهای فلسطین در عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی، گفت: در این دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره رویدادها و تحولات سرزمین های فلسطینی و همچنین درباره نیازهای ملت فلسطین در جریان این نبرد گفتگو شد.



الحیه گفت: به طور مستقیم درباره رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین و ‌‌کشتار غیرنظامیان، زنان و مردان و خصوصا در مورد اینکه بیش از هزار شهید ما کودک ‌بودند و‌ در خصوص تخریب خانه ها و‌ کوچاندن مردم غزه به کشورهای پیرامون با آقای وزیر صحبت شد.



عضو دفتر سیاسی حماس تصریح‌ کرد: ایشان به نیابت از ایران در مورد حمایت از ملت فلسطین با ما اعلام همبستگی کردند.



وی افزود: در این دیدار درباره تشکیل محور بزرگ‌تر برای توقف جنایات رژیم اشغالگر صحبت کردیم و اینکه ایران و ‌‌دولت‌های عربی چگونه می توانند با توانایی خود برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین کمک کنند. ما هم به واسطه این توجه و اهتمام ایران به مساله فلسطین به ویژه در شرایط کنونی ‌و‌ بعد از تحولات نوار غزه از وزیر تشکر می‌کنیم.



الحیه گفت: ما در این دیدار در جریان‌ گفتگوها و ‌دیدارهای وزیر امور خارجه ایران در سفرهای منطقه‌ای قرار گرفتیم و‌همین‌ طور درباره رعایت ارزش های اخلاقی و ‌انسانی از سوی گروه های مقاومت در جنگ اخیر صحبت و بر آنها تاکید کردیم.



عضو دفتر سیاسی حماس همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم همه‌ کشورها به ملت فلسطین‌ برای دستیابی و ‌تحقق آرمان آزادی و‌ تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس و نابودی رژیم‌ صهیونیستی کمک کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 369810
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار