خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/26 - 13:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
حسینی‌کیا:

هراس کاخ سفید از حزب الله دلیل تحریم برخی مقامات لبنانی است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس اهداف پشت پرده تحریم مقامات لبنانی مرتبط با حزب‌الله از سوی کاخ سفید را تشریح کرد.

سید جواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اهداف پشت پرده تحریم مقامات لبنانی مرتبط با حزب‌الله از سوی کاخ سفید، گفت: آمریکایی ها همواره با ابزار تهدید اقدام به اعمال سیاست هایشان می کنند از این رو در لبنان نیز چنین روشی را اتخاذ کرده اند.



نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع مقامات ایالات متحده می خواهند افرادی در عرصه قدرت لبنان حضور داشته باشند که مهره کاخ سفید محسوب شوند نه افرادی که درصدد استقلال طلبی و آزاده خواهی لبنان هستند.



وی ادامه داد: همچنین آمریکایی ها با طرح چنین موضوعی به دیگر کشورهای منطقه نیز پیام تهدید و ارعاب می دهند که اگر آنها نیز با سیاست هایشان همراهی نکنند، در لیست سیاه کاخ سفید قرار می گیرند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: از سوی دیگر نباید از یاد برد که حزب الله محور مقاومت در لبنان بشمار می رود و مردم این کشور عمیقا به این مجموعه علاقه مند هستند.



عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین باید اذعان کرد حزب الله امروزه به عنوان خطر جدی برای رژیم صهیونیستی محسوب می شود از این رو آسیب زدن به چهره این مجموعه از دیگر اهداف تحریم مقامات لبنانی بدلیل ارتباط با حزب الله است./



پایان پیام

  • کد خبر : 306368
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار