خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/21 - 11:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نظری:

نمایندگان کنگره آمریکا درصدد افزایش فشار سیاسی علیه تهران هستند

نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد نمایندگان کنگره دریافته اند ایران در مذاکرات هسته ای وین دست برتر را دارد از این رو تلاش می کنند زمین بازی را به نفع دولت بایدن تغییر دهند.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به نامه ضدبرجامی نمایندگان کنگره آمریکا به بایدن، گفت: مواضع اخیر نمایندگان کنگره نسبت به برجام، بیانگر هراس آنها از قدرت گرفتن جمهوری اسلامی است.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع سیاستمداران ایالات متحده به خوبی دریافته اند ایران در مذاکرات هسته ای وین دست برتر را دارد از این رو تلاش می کنند زمین بازی را به نفع دولت بایدن تغییر دهند تا این کشور بتواند امتیازات بیشتری را بدست بیاورد.



وی با اشاره به اینکه نمایندگان کنگره آمریکا تحریم های زیادی را علیه ایران اعمال کردند اما نتوانستند به کشورمان آسیب بزنند، ادامه داد: اکنون نیز مخالفت آنها با برجام نمی تواند مانع تحقق حقوق ملت ایران در توافق هسته ای شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه اعضای کنگره آمریکا همواره خصومت و دشمنی خود با ملت ایران را نشان داده اند، افزود: اکنون نیز بر اساس همین رویکرد درصدد افزایش تنش آفرینی همزمان با برگزاری مذاکرات وین هستند.



رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین وزارت امور خارجه کشورمان و دیپلمات های حاضر در مذاکرات وین باید تلاش کنند هیچ حقی از ملت ایران ضایع نشود و دسیسه های شوم نمایندگان کنگره آمریکا خنثی شود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور گفته‌اند که از توافق هسته‌ای جدید با ایران حمایت نمی‌کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 338720
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار