خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 15:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
به میزبانی دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین؛

نشست هم‌اندیشی بنیاد بین‌المللی خیرین بدون مرز برگزار شد

نشست هم اندیشی بنیاد بین المللی خیرین بدون مرز در دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست هم اندیشی بنیاد بین المللی خیرین بدون مرز بعد از ظهر امروز (دوشنبه 31 اردیبهشت ماه) به میزبانی دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ابتدا گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته و خلاصه ای از موضوعات مطرح شده در نشست های قبلی برای حاضران در نشست ارائه شد؛ همچنین اعضای هیات امناء و هیات مدیره بنیاد مذکور نیز با حضور افراد تعیین شد.

تعیین کارگروه های بنیاد بین المللی خیرین بدون مرز نیز در دستورکار نشست قرار داشت که هر کدام از حاضران، نظرات خود را بیان کردند.

گفتنی است، ابطحی دبیرکل، فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی، الهیان رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، داوودآبادی، گنجی و شایق به ترتیب روسای کارگروه های بهداشت، درمان، امداد و نجات، ایثار و شهادت و اقشار ویژه اتاق وضعیت فلسطین و جمعی از مسئولان خیریه های مختلف در این نشست حضور داشتند.

یادآور می شود، حمایت از مردم و گروه های آزادی بخش فلسطین و کمک رسانی و امدادرسانی به آنها در دستورکار این بنیاد بین المللی قرار دارد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378767
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار