خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/10 - 10:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
علیرضابیگی با اشاره به تهدید نظامی صهیونیست‌ها علیه تهران؛

نتانیاهو گرفتار در بن بست سیاسی

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: مقامات رژیم صهیونیستی می‌خواهند جبهه متحدی علیه ایران ایجاد کنند اما غربی ها هم اکنون درگیر مسئله‌های دیگر هستند و این امر باعث می شود اروپایی ها سیاست ضدایرانی صهیونیست ها را دنبال نکنند.

 احمد علیرضابیگی در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه باید با تهدید نظامی به برنامه هسته‌ای ایران پاسخ داد، گفت: رژیم صهیونیستی طی چند هفته گذشته دچار تنش‌های سیاسی شده و با اعتراضات گسترده مردمی روبرو بوده لذا از هر ابزاری برای برون رفت از بن بست کنونی استفاده می کنند.



نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رجزخوانی های صهیونیست ها برای تحریک کشورهای منطقه علیه ایران است، اظهار کرد: در واقع نتانیاهو برای خلاص شدن از اقدامات مخالفانش نیاز به درگیری نظامی و تنش منطقه ای نیاز دارد.



وی ادامه داد: نباید فراموش کرد امروزه کشورهای عربی منطقه درصدد احیای روابطشان با جمهوری اسلامی هستند لذا سران رژیم صهیونیستی با چنین موضع گیری های می خواهند این کشورها را مجددا به سمت خودشان بکشانند و سیاست شکست خورده عادی سازی روابط را پیگیری کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مقامات رژیم صهیونیستی طی چند ماه گذشته رفت و آمدهای زیادی به کشورهای مختلف از جمله اروپا داشته اند، افزود: در واقع آنها می خواهند جبهه متحدی علیه ایران ایجاد کنند ولی باید اذعان کرد غربی ها هم اکنون درگیر مسئله اوکراین هستند و این امر باعث می شود سیاست ضدایرانی صهیونیست ها را دنبال نکنند.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد تهدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن ایران از تبدیل شدن به یک قدرت هسته‌ای با مشارکت ایالات متحده، اروپا و همسایگان عربی غیر ممکن خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 360769
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم