خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/29 - 13:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده:

نباید اجازه دهیم کشورها تحت تاثیر آمریکا علیه ایران گام بردارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید دارد که با رایزنی های جداگانه با کشورهای اروپایی مانع اثرگذاری آمریکا بر آنها می شویم.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت رئیسی تعامل با دنیا است، گفت: برقراری ارتباط و تعامل با کشورهای اروپایی به خصوص کشورهای طرف برجام از سیاست های اصلی و مهم دولت سیزدهم است.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با خروج آمریکا از برجام مشکلاتی برای ما ایجاد شد و در نهایتا این خروج یکجانبه باعث بی انگیزگی و توقف مذاکرات و تعاملات شد، با انتخاب آقای رئیسی و سکانداری وزارت خارجه از سوی امیرعبداللهیان همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری و مجلس باعث شد مذاکرات مجدد از سر گرفته شود.



وی بیان کرد: سیاست جمهوری اسلامی تنش زدایی است، ایران با هیچ کشوری در دنیا مشکل ندارد و تصور می کنم با همین سیاست می توان به آینده مذاکرات خوش بین بود.



این نماینده مجلس اظهار داشت: چند اخیر وزیر خارجه ترکیه به ایران، گفتگوی تلفنی رئیسی با پوتین، مذاکرات باقری با اروپایی ها در نهایت به نتیجه مطلوب منتج می شود.



رضازاده تاکید کرد: در وضعیتی هستیم که باید گام به گام جلو برویم، حرفمان را بزیم و با کشورها رایزنی کنیم تا تحت تاثیر آمریکا با ایران اقدام نکنند و اجازه ندهیم که آمریکایی ها علیه ایران لابی کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مذاکراتی که گام به گام و جداگانه باشد حتما به نتیجه خوبی می رسد و اگر مذاکرات برجام به نحو احسنت پیش برود شاهد وضعیت خوبی در دنیا و ثبات اقتصادی، امنیت و آرامش خواهیم داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 331675
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار