خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/03 - 10:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده:

نامه ضدایرانی نمایندگان آمریکا به کشورهای اروپایی برگرفته از تلاش لابی صهیونیستی است

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس، گفت: بدون شک نامه نمایندگان آمریکا به کشورهای اروپایی برگرفته از سیاست‌های دیکته شده صهیونیست‌ها است.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حمایت سناتورهای آمریکایی از تصمیم تروئیکای اروپا علیه ایران، گفت: کشورهای اروپایی در برخورد با تهران دارای سیاست های مختلف هستند لذا تعمیم دادن حفظ تحریم‌های صنعت دفاعی از سوی همه این کشورها اقدامی دست نیافتنی و هدفی از پیش شکست خورده تلقی می شود.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها دسیسه های متعددی را علیه تهران اعمال کرده اند اما هر بار با شکست سنگینی مواجه شده اند، اظهار کرد: در واقع این نامه ضدایرانی ضمن تایید موضوع یاد شده، نشان از استیصال قانونگذاران آمریکایی در مقابل جمهوری اسلامی است.



وی با بیان اینکه اقدام سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه صرفا جنبه رسانه ای دارد، ادامه داد: آمریکایی ها بارها خودشان اعلام کرده اند که محدودیت های اقتصادی اعمال شده علیه ایران نتیجه ای نداشته لذا اکنون صحبت از فراگیر کردن تحریم صنعتی مانند موشکی و پهپادی می کنند که ایران دارای خودکفایی است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه لابی صهیونیستی نفوذ زیادی در بنده قانونگذاری ایالات متحده دارد، افزود: بدون شک نامه نمایندگان آمریکا به کشورهای اروپایی برگرفته از سیاست های دیکته شده صهیونیست ها است.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: نمایندگان آمریکا نیز همانند سیاستمداران کاخ سفید متوجه هستند که ایران دست برتر در مواجه با مسائل مختلف بین المللی از جمله برجام را دارد لذا تلاش می‌کنند با چنین اقداماتی چهره فرد پیروز شده را به خود بگیرند./



پایان پیام

  • کد خبر : 368710
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار