خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/24 - 09:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
میرتاجدالدینی :

موشک های فلسطینی ها بار دیگر راهبرد مقاومت، تنها را مقابله با صهیونیست ها را تایید کرد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: این بار موشک های فلسطینی ها شکل تازه ای از مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم غاصب اسرائیل نشان دادند و معادلات سران استکبار را برهم زندند

سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره اجرایی شدن توافق آتش‌بس بین طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی پس از گذشت پنج روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار داشت : یورش اخیر به باریکه غزه برای فرار از فشار داخلی و عبور ازبحران هایی بود که حاکمیت رژیم تل آویو با آن مواجه است اما مقاومت معادلات آنها را بهم زد.



وی افزود: این بار موشک های فلسطینی ها شکل تازه ای از مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم غاصب اسرائیل نشان دادند و معادلات سران استکبار را برهم زندند و نشان دادند مقاومت تنها راه مقابله با آنها است.



نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صهیونیست ها در اوج ضعف هستند و تجربه جنگ 22 روزه غزه این بار در 5 روزبرای آنها تکرار شد و یک گام دیگر به سقوط قدرت پوشالی و بدون پشتوانه آنها نزدیک شده ایم.



وی در پایان گفت: محرومیت مانع قدرت مقاومت نشد آنها اینبار نیزبا رشادت درس سختی به اسرائیلی ها دادند و انشاالله به زودی شاهد شکست حصر غزه خواهیم بود./



انتهای پیام

  • کد خبر : 361646
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم