خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/26 - 11:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
باقری با اشاره به نقض آتش بس از سوی ائتلاف عربی:

موازنه قدرت در جنگ یمن به نفع جریان مقاومت تغییر کرده است

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس اعتقاد دارد نقض آتش بس در یمن از سوی ائتلاف متجاوز عربی نشان دهنده تغییر موازنه قدرت به نفع جریان مقاومت است.

محمد باقری بناب در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهداف پشت پرده نقض آتش بس در یمن از سوی ائتلاف متجاوز عربی، گفت: متجاوزان به خاک یمن امروزه در موضع ضعف قرار دارند از این رو دست به هر اقدامی می زنند تا خودشان را نجات دهند.



نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سعودی ها به همراه همپیمانانشان تصور میکردند در مدت کوتاهی می توانند یمن را تصاحب کنند اما اکنون مشاهده می شود که مقاومت مردم یمن موجب شد متجاوزان در باتلاق بزرگی گیر کنند.



وی ادامه داد: نبرد زمینی در یمن به نفع نیروهای مقاومت تمام شده از این رو ائتلاف عربی تلاش می کند از طریق نقض آتش بس و حملات هوایی به کشتار زنان و کودکان بی دفاع ادامه دهد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه در این بین شاهد سکوت مجامع بین المللی نسبت به نقض حقوق بشر در یمن از سوی ائتلاف عربی هستیم که این امر بیانگر وابستگی و سرسپردگی این مجامع بین المللی به دلارهای نفتی است.



رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد موازنه قدرت در یمن به نفع جریان مقاومت تغییر کرده و در آینده ای نزدیک شاهد خروج متجاوزان ائتلاف عربی از این سرزمین خواهیم بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 306359
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار