خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/15 - 18:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی با اشاره به اظهارت نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

منطقه خاورمیانه را صهیونیست‌ها به سلاح غیر متعارف آلوده کردند

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی حق مداخله در امورات دیگر کشورها را ندارد چرا که رژیمی جعلی بوده و در حال کشتار انسان‌های بیگناه است.

علیرضا سلیمی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه « افزایش غنی‌سازی اورانیوم در ایران نقض پایبندی‌های قبلی است» اشاره و اظهار کرد: نتانیاهو باید بداند که براساس گزارشات مستند رژیم صهیونیستی دارای بمب اتمی بوده، رژیمی که به هیچ کدام از پروتکل‌های هسته‌ای ملحق نشده است، لذا نمی‌تواند در خصوص مسائل کشورهای دیگر تصمیم‌گیری کند ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که ساخت سلاح را طبق فتوای حضرت آقا غیرشرعی می‌داند.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: نتانیاهو بیش از اندازه ازسعودی‌ها پول دریافت کرده تا نظرات آنها را مطرح کند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید متوجه باشد که رژیم آن غصبی بوده و نمی‌تواند برای دیگر کشورها تعیین تکلیف کند.



وی تصریح کرد: نتانیاهو مراقب باشد خانه عنکبوتی که در آن با زور و ظلم ساکن شده به زودی ویران خواهد شد ما شک نداریم که منطقه خاورمیانه را صهیونیست‌ها به سلاح غیر متعارف آلوده کردند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به برنامه موشکی کشورمان که غیر قابل مذاکره بوده اشاره و تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در خصوص برنامه موشکی به صراحت اعلام کرده به هیچ وجهه مذاکره نخواهد کرد و البته درباره ساخت سلاح هسته‌ای هم اعلام شده که آن را شرعی نمی‌دانیم و وارد این حوزه نخواهیم شد.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نتانیاهو باید در خصوص مسائل آشفته اسرائیل پاسخگو باشد و این آشفتگی‌ها نیز بیانگر این بوده که چنین رژیمی جعلی است و امیدواریم که افرادی همچون نتانیاهو که دست او به خون بیگناهان زیادی آغشته بوده در دادگاه صالح بین‌المللی محاکمه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 311433
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار