خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/23 - 13:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی‌جهان آبادی:

مردم عراق مصمم به اخراج اشغالگران از سرزمین‌شان هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد تشدید فشار به پایگاه های نظامی آمریکا واکنش مردم عراق در راستای بیرون راندن اشغالگران است.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تشدید تنش ها در عراق و تهدید پایگاه های نظامی تروریست های آمریکایی، گفت: عراقی ها قربانی منافع ایالات متحده و همپیمانانش در منطقه شده اند.



نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخزر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع دخالت بیگانگان در امور مختلف از جمله مسائل سیاسی عراقی ها مشهود است لذا مردم این کشور حضور آنها را برنمی تابند.



وی با اشاره به اینکه مخالفت مردم و گروه های سیاسی عراقی به حضور تروریست های آمریکایی در این کشور بارز است، ادامه داد: مقامات کاخ سفید باید بپذیرند که به عنوان اشغالگر در عراق محسوب می شوند و حضورشان نامشروع است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بر این اساس مشاهده می شود که واکنش های اخیر مانند حملات مختلف امری طبیعی است زیرا برگرفته از رفتار آمریکایی ها است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد آمریکایی ها در جریان به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی به عنوان فردی که تثبیت امنیت خاورمیانه در مقابل داعش و حتی عراق کمک می کرد، در خاک عراق ترور کرد که این مهم به اعتبار این کشور و دولت آن آسیب زد./



پایان پیام

  • کد خبر : 323146
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار