خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/06/10 - 10:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه‌ای:

مبارزان مقاومت درس فراموش‌نشدنی به صهیونیست‌ها خواهند داد

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه ای تداوم حملات و تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه بیروت و غزه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ ملت؛ دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بیانیه ای در محکومیت تداوم حملات و تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه بیروت و غزه منتشر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:



باسمه تعالی



دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و بیروت و تداوم تهدیدات این رژیم را به شدت محکوم و تلاش صهیونیست ها برای بحران زایی و بی ثباتی را تهدید جدی برای آتش افروزی دیگری در منطقه می داند.



حزب لیکود به رهبری نتانیاهو با اهداف چند منظوره از جمله انتخاباتی درصدد ایجاد فضای رعب و وحشت در سرزمین های اشغالی برای جذب آرای خاکستری و همچنین ایران هراسی برای حفظ حمایت همه جانبه ترامپ از رژیم صهیونیستی است.



صهیونیست ها به خوبی می دانند روند تحولات در منطقه به نفع آنها نیست و لذا می خواهند با حملات ایذایی به لبنان و غزه افکار عمومی را از واقعیت های صحنه منحرف کنند.



دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از مجامع بین المللی و مجالس جهان می خواهد که با محکومیت تجاوزات و تهدیدات خطرناک رژیم صهیونیستی از بروز درگیری و جنگ جدیدی در منطقه جلوگیری کنند.



رژیم صهیونیستی باید بداند که دوران آزادی عمل و بزن در رو گذشته است و جنگجویان و مبارزین مقاومت آمادگی دارند درس بزرگ و فراموش نشدنی در صورت تکرار تجاوزات به صهیونیست ها بدهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 287395
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار