خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/01/19 - 19:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
پاشائی بهرام:

ماحصل فعالیت‌های APA باید رفاه و آسایش را برای ملت‌های آسیا فراهم آورد

رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی گفت: ماحصل فعالیت‌های APA باید رفاه و آسایش را برای ملتها در آسیا فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نشست مجازی هیئت رئیسه مجمع مجالس آسیایی (APA) که روز (سه شنبه 17 فروردین 1400) با حضور گروه های پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، روسیه، عراق، بحرین و ترکیه به عنوان اعضای هیئت رئیسه این مجمع و روسای چهار کمیته دائمی APA برگزار شد. 



تعیین و تثبیت برنامه های سال جاری (2021) این مجمع، در خصوص برگزاری نشست های چهار کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی، امور سیاسی، اموراقتصادی و توسعه پایدار، اموراجتماعی و فرهنگی، مهمترین دستورکار در این نشست بود.



پاشایی بهرام با بیان اینکه در این جلسه ضمن اشاره به ضرورت انجام اقدامات کاربردی در این مجمع، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در برگزاری نشست کمیته دائمی امور اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: ماحصل فعالیت های APA باید رفاه و آسایش را برای ملتها در قاره کهن آسیا فراهم آورد. 



گفتنی است، در ادامه این نشست روسای گروه های پارلمانی هیئت رئیسه APA، به بحث و تبادل نظر در خصوص فعالیت های آینده این مجمع پرداختند./



پایان پیام

  • کد خبر : 317114
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار