خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/08 - 15:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
راستینه با اشاره به اهمیت گفتگوهای منطقه‌ای:

قدرت ایران ظرفیت بی‌نظیری برای حفظ امنیت پایدار خلیج فارس است

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس گفت: کشورهای همسایه‌ در خلیج همیشه فارس بدانند قدرت منطقه و جهانی ایران ظرفیت بی نظیر برای حفظ امنیت پایدار منطقه است.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با درخواست قطر برای برگزاری گفت‌وگوی کشورهای عربی خلیج فارس با ایران، گفت: کشورمان همواره نشان داده برای امنیت همسایگانش احترام قائل بوده و در این راستا برای کمک رسانی اعلام آمادگی کرده است.



نماینده مردم شهرکرد، بن و ‌سامان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشورهای همسایه‌مان در خلیج همیشه فارس باید بدانند قدرت منطقه و جهانی ایران اسلامی ظرفیت بی نظیر برای حفظ امنیت پایدار حوزه خلیج فارس است.



وی ادامه داد: به نظر می رسد برخی از کشورها باید بجای اینکه چشم امید به کشورهای فرامنطقه ای، سلطه گر و استعمارگر داشته باشند، باید به سمت شکل دهی ائتلاف و همدلی بر اساس توان قدرت منطقه ای حرکت کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: ایجاد امنیت از سوی کشورهای منطقه در خلیج فارس می تواند بر اساس ظرفیت کشورها باشد و این امر موجب خواهد شد دست استعمارگران و لشگرکشان خارجی قطع شود.



عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه باید بدانند تنها کشوری که در سختی ها ایستاده و به همسایگانش کمک کرده تا به سمت فروپاشی نروند، جمهوری اسلامی ایران بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 310946
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار