خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/18 - 18:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
حیدری:

فرمانده سنتکام درصدد دامن زدن به ایران هراسی در منطقه است/ تنش آفرینی هدف غایی عملیات روانی آمریکایی‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اتهام‌زنی فرمانده سنتکام به کشورمان، انجام عملیات روانی و ارجای سیاست کاخ سفید برای دامن زدن به ایران هراسی در منطقه است.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ‌ملت، در واکنش به اتهام‌زنی فرمانده سنتکام به ایران در سفر به ابوظبی مبنی بر اینکه موشک‌های بالستیک میان‌بردی که امارات با آنها هدف قرار می گیرد، در یمن طراحی و ساخته نشده بلکه ایران در این موضوع دخالت دارد، گفت: تروریست های آمریکایی می خواهند با دامن زدن به سیاست ایران هراسی، کشورهای حاشیه خلیج فارس را تحت فشار قرار دهند.



نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سیاستمداران کاخ سفید بر اساس همین رویه تسلیحات خود را به کشورهای عربی فروخته و درآمدهای دلاری زیادی را بدست آورده اند.



وی با اشاره به اینکه یمن قدمتش از بسیاری از کشورهای ائتلاف عربی بیشتر است لذا از توانمندی دفاعی برخوردار است، ادامه داد: این مهم در حالیست که وقتی به سرزمینی تجاوز می شود، طبیعتا مردم آن کشور درصدد دفاع و انتقام بر می آیند؛ در این میان باید اذعان کرد کاملا مشخص است تسلیحات یمنی دست ساخته بوده و دارای دقت است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه یمنی ها برای دفاع از حقوق خود اقدام می کنند لذا آمریکایی ها نمی توانند ابزار این انتقام جویی را به کشورمان منتسب کنند، افزود: متاسفانه عوام فریبی آمریکایی ها سال های متمادی انجام شده تا بتوانند بر این اساس در منطقه حضور داشته باشند تا با استراتژی مشخصی در راستای غارت منابع انرژی منطقه اقدام کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین آنها قصد دارند تنش و درگیری میان کشورهای منطقه ایجاد کنند لذا شاهد اتهام زنی و عملیات روانی فرمانده سنتکام علیه ایران هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 336950
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار