خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/15 - 17:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نادری:

فرار رو به جلو نتانیاهو با اظهارنظر درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران/ هیچ سازمانی بر فعالیت هسته‌ای غیرصلح آمیز رژیم صهیونیستی نظارت ندارد

رئیس اتحادیه بین‌المجالس مجلس شورای اسلامی گفت:اسرائیل تولید سلاح کشتارجمعی را در  دستور کار خود قرار داده و در حال حاضر نیز کلاهک هسته‌ای دارد و هیچ سازمان جهانی برآن نظارت ندارد.

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه « افزایش غنی‌سازی اورانیوم در ایران نقض پایبندی‌های قبلی است» اشاره و اظهار کرد:  اظهارات نتانیاهو  در خصوص مسائل هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران موضوع جدیدی نبوده، بلکه از از قدیم الایام با شیوه کار مشخصی، ایران هراسی را در دستور اقدامات خود قرار داده است.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: نتانیاهو با فرافکنی‌هایی درباره صنعت هسته‌ای کشورمان به دنبال این بوده تا دیگر کشورها را از ما بترساند و اجماع جهانی را علیه ایران تشکیل دهد.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نتانیاهو در گذشته نیز با نمایشی مضحک در سازمان ملل اظهاراتی را مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد به سلاح هسته‌ای دست یابد، مطرح کرده بود؛ بنابراین چنین سخنانی موضوع تازه‌ای نبوده که بخواهیم پاسخ جدیدتری به آن بدهیم.



وی اظهار کرد: اسرائیل از سالیان گذشته تاکنون به مسیر کشتار انسان‌های بی‌گناه ادامه داده و ساخت تولید سلاح کشتارجمعی را در  دستور کار خود قرار داده است ضمن اینکه در حال حاضر نیز کلاهک هسته‌ای دارد و هیچ سازمان جهانی هم بر آن نظارت ندارد، اما جمهوری اسلامی ایران که بارها اعلام کرده در دکترین ما ساخت سلاح هسته‌ای وجود ندارد را متهم به تولید سلاح هسته‌ای می‌کنند و در واقع چنین اظهاراتی فرار به جلو است./



پایان پیام

  • کد خبر : 311426
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار