خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/24 - 16:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی با اشاره به اظهارات نتانیاهو:

غربی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌خواهند کشوری در مقابل آنها صف آرایی کند

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات اخیر نتانیاهو از ارزش خاصی برخوردار نبوده و البته در حدی هم نیست که بخواهد برای جمهوری اسلامی ایران تعیین تکلیف کند.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات نتانیاهو مبنی بر اینکه «ایران می‌خواهد از قلدر منطقه به قلدر جهانی تبدیل شود» اظهار کرد: رژیم جنگ طلب صهیونیستی باید پاسخگو باشد که چگونه سرزمین‌های فسطینیان و بلندی‌های جولان را غصب کرده است.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: رژیمی که سر تا پا بوی تعفن و جنایت می‌دهد و در 60 سال اخیر باعث ویرانی فلسطینی‌ها شده است این سوال وجود دارد که آیا این رژیم جز قتل و غارت منطق دیگری ندارد؟



عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خون و خونریزی در خلق و خوی رژیم غاصب صهیونیستی نهادینه شده پس چنین رژیمی نمی‌تواند برای کشوری همچون ایران اسلامی تعیین تکلیف کند.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اسرائیل با ترساندن کشورهای منطقه و ایجاد اختلاف میان دولت‌های اسلامی در حال تفرقه انگیزی بوده تا به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کند.



وی عنوان کرد: غربی‌ها و رژیم صهیونیستی نمی‌خواهند کشوری در مقابل آنها صف آرایی کند و به دنبال این هستند تا یکه تاز در جهان باشند، اما جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی در مقابل اینگونه کشورها معادلات جهانی آنها را برهم زده است و به همین دلیل چنین اظهاراتی از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود اگرچه اینگونه صحبت‌ها برای ما از هیچ ارزشی برخوردار نبوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 309945
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار