خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/01 - 15:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
شجاعی علی آبادی با اشاره به اظهارات مکرون:

غربی‌ها نمی‌توانند مانع پیشرفت طلوع اسلام در غرب شوند

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس گفت: غربی‌ها باید متوجه باشند که گسترش اسلام در غرب به سرعت در حال شکل‌گیری است و هیچگاه نمی‌توانند از چنین اتفاق با ارزشی جلوگیری کنند.

حسن شجاعی علی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سخنان مکرون، رئیس جمهوری فرانسه مبنی بر اینکه «مسلمانان تا 15 روز دیگر مهلت دارند که به منشور فرانسه متعهد شوند» گفت: موضوعاتی مانند ممنوعیت حجاب اسلامی در برخی از مراکز آموزشی فرانسه مشخص می‌کند که ادعای فرانسه و اروپا در احترام به آزادی‌های گوناگون، ادعایی واهی بوده است.



نماینده مردم خرمدره، ابهر و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی افزود: غربی‌ها به ویژه فرانسه هر کجایی که بدانند منافع آنها تامین نمی‌شود و یا اینکه متضرر می‌شوند در مقابل آن ایستادگی می‌کنند و نمونه بارز آن اقدامی بوده که فرانسه می‌خواهد علیه مسلمانان شکل بدهد و این اقدام از مصادیقی بوده که  نشان می‌دهد غربی‌ها در ادعاهای خود در مورد ارزش‌های بنیادین غرب صادق نیستند و از طرفی هم نشانه قدرت و پیشرفت اسلام بوده که باعث نگرانیشان شده است.



عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به هر میزانی هم که غربی‌ها از اینگونه اقدامات انجام دهند؛ قطعا نمی‌توانند مانع پیشرفت و طلوع اسلام در غرب شوند.



وی اظهار کرد: غربی‌ها مدعی آزادی‌های متنوع هستند ضمن اینکه خود را مالک آزادی می‌دانند و کشورهای مختلف جهان را در برخی اوقات، مورد بازخواست قرار می‌دهند که چرا حقوق بشر در کشورتان برقرار نمی‌شود، اما جمهوری اسلامی ایران درسال‌های پیش مدعی بوده که غرب در ادعاهای خود صادق نبوده و بنابراین صلاحیت این را ندارد که پیگر چنین موضوعاتی باشد و در اکثر موارد نیز ادعای ایران اسلامی به اثبات رسیده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 308505
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار