خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/16 - 13:45
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : بین الملل
در بیانیه ائتلاف نیروهای فلسطینی در لبنان، از تهران؛

عملیات طوفان اقصی پاسخی واقعی به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر ملت و مقدسات فلسطین است

ائتلاف نیروهای فلسطینی در لبنان، از تهران در بیانیه‌ای مطرح کرد، عملیات طوفان اقصی به مثابه پاسخی واقعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر و حملات روزانه وحشیانه شهرک‌نشینان وحشی آن به مقدسات ملت فلسطین، و در راس آن مسجد الاقصی و محافظان زن و مرد در آن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، بیانیه ائتلاف نیروهای فلسطینی در لبنان، از تهران را منتشر کرد که به شرح ذیل است؛



بسم الله الرحمن الرحیم



بیانیه ائتلاف نیروهای فلسطینی در لبنان، از تهران



عملیات طوفان اقصی پاسخی واقعی به حملات و هجوم های وحشیانه رژیم صهیونیستی بر ملت و مقدسات فلسطین است.



دعوت از نیروهای زنده به حمایت ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن



رهبری ائتلاف نیروهای فلسطینی در لبنان در خلال ششمین کنفرانس شهادت کودک فلسطینی محمد الدره در تهران در برابر پیروزی بزرگی که مقاومت شجاع فلسطین در آغاز عملیات طوفان اقصی محقق ساخت، قرار گرفت.



که این عملیات به مثابه پاسخی واقعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر و حملات روزانه وحشیانه شهرک‌نشینان وحشی آن به مقدسات ملت فلسطین، و در راس آن مسجد الاقصی و محافظان زن و مرد در آن بود. اقدامات وحشیانه ای که همزمان با اعمال ظالمانه و اعدام های زنان و کودکان و پیران ملت فلسطین صورت می گرفت.



این عملیات همچنین انتقامی از دستگیری چهار هزار اسیر فلسطینی است که با شدیدترین انواع شکنجه روحی و جسمی مواجه می شوند و پاسخی است به دستگیری مجاهدان ما در قدس و کرانه باختری و سرزمین­‌های اشغالی سال 1948 و نیز انتقامی است از تلاش های ناامیدانه یورش به شهرها و روستای کرانه باختری و اردوگاه ها و در راس آن اردوگاه جنین، پایتخت مقاومت.



ما در ائتلاف نیروهای مقاومت فلسطینی در لبنان با تکیه بر ایمان راسخ به نیرو و توان محور مقاومت و بازدارندگی، که از ایران تا سوریه و عراق و یمن و لبنان و فلسطین امتداد یافته، بر گزینه مقاومت تاکید می کنیم و یقین داریم که از ملت ما و مقاومت شجاعانه و این پیروزی عظیم که توسط ملت ما در غزه رقم خورد حمایت می کنند.



این پیروزی صبح امروز با حمله به شهرک‌های اطراف غزه محقق شد که طی یک عملیات قهرمانانه و عزتمندانه در تاریخ نبرد با رژیم صهیونیستی، تعداد زیادی سرباز و گله های شهرک‌نشینان، کشته و مجروح و اسیر شدند.



و این نیازمند آن است که نیروهای زنده امت عربی و اسلامی علی الخصوص نخبه های سیاسی، فکری، فرهنگی و آزادگان جهان برای حمایت از فلسطین و مسأله به حق آن و مقاومت شجاعانه آن پای به میدان گذارند. و توافقنامه های صلح آبراهام را محکوم کنند تا خط بطلانی بکشند بر تمام تلاشهای برخی کشورهای عربی برای عادی سازی با این رژیم.



ما در ائتلاف نیروهای فلسطینی، با تکیه بر اتحاد ملت و مقاومت در داخل میهن اشغال شده، خواستار وحدت صف فلسطین در خارج و همبستگی برای حمایت از داخل میهن اشغال شده هستیم تا این پیروزی بزرگ "طوفان اقصی" را تحکیم بخشیم و با حمایت از استمرار این میدان مبارزه، پیروزی های بیشتری را در راه میهنمان فلسطین، از دریا تا رودخانه و پایتخت ابدی آن، قدس رقم بزنیم.



ما در پایان به نام ائتلاف نیروهای فلسطینی به تمام ملت فلسطین و اسیران و بازداشت شدگان آن به مناسبت این پیروزی در نوار غزه تبریک می گوییم و ابراز احساس افتخار و سربلندی می کنیم.



پیروزی از آن مقاومت است    آزادی از آن اسیران و بازداشت شدگان      سربلندی و سرافرازی نصیب شهدای نیک سرشت



رهبری ائتلاف نیروهای فلسطینی در لبنان



تهران 7 اکتبر 2023/



پایان پیام

  • کد خبر : 369423
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار