خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/24 - 14:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عضو کمیسیون امنیت ملی:

عملکرد آمریکا در برجام هر روز دیوار بی اعتمادی را بلندتر می کند

فداحسین مالکی تاکید کرد:ما در هیچ موضوعی به آمریکا اعتماد نداریم چرا که این کشور با رفتارهای خود دیوار بی‌اعتمادی را هر روز بلند تر کرده است.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت،اظهار داشت: شناخت ما از عملکرد آمریکا باعث شده نسبت به این کشور بی اعتماد باشیم و این بی اعتمادی خلاصه به موضوع برجام نمی شود بلکه در همه حوزه ها و موضوعات جاری است.



وی افزود: در موضوع برجام رفتار ما به دنیا نشان داد جمهوری اسلامی ایران امادگی مذاکره و تعامل را دارد و همین مسأله کافی است. اکنون طرف های دیگر باید دیوار بی اعتمادی را برچینند چرا که خود آنها باعث آن شده اند و هر روز هم با بهانه های مختلف این دیوار را بلند تر می کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: اصلی ترین مشکل توافق هسته ای آمریکا است  و بهانه های روسیه و یا جنگ اوکراین چیزی نیست که توافق را متوقف کند.



وی در خصوص اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: مهم عملکرد آمریکایی ها است نه مصاحبه ها و بیانیه های سیاسی، زیرا این آمریکا بود که بارها مذاکرات را به بن بست کشاند و این بار نیز اگر بابی برای توافق باز شود ما از آن به شرط حسن نیت طرف‌های خارجی استقبال می کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 341877
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار