خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/10 - 09:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عباس‌زاده در واکنش به پاره کردن گزارش حقوق بشری از سوی نماینده اسرائیل مطرح کرد

عصبانیت رژیم صهیونیستی از افشای اقدامات ضدحقوق بشری آنها علیه فلسطین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است پاره کردن گزارش رسمی یک نهاد حقوقی بین المللی خلاف عرف و اخلاق بوده و سازمان ملل باید نسبت به این اقدام رژیم صهیونیستی واکنش مقتضی را صورت دهد.

عباس محمود زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام نماینده رژیم صهیونیستی نسبت به پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره اقدامات ضد حقوق بشری این رژیم، گفت: اقدام نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل یک واقعیت تلخ تاریخ معاصر بود به این معنا که جهان غرب و نظام سلطه به نوعی از خود نشان می دهند چرا که نمی خواهند علیه آنها هیچ گزارشی تدوین و اقدامات آنها افشا و آشکار شود.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک موجودیت مستقل از آمریکا نیست، عنوان کرد: چند سال پیش کسینجر نیز گفت که رژیم صهیونیستی ناو جنگی ثابت آمریکا در خاورمیانه است.



وی افزود: پاره کردن گزارش رسمی در یک نهاد حقوقی بین المللی خلاف عرف و اخلاق بوده و سازمان ملل باید نسبت به این اقدام واکنش مقتضی را صورت دهد.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه تا کنون 95 قطعنامه علیه اسرائیل صادر شده است، خاطرنشان کرد: این رژیم عضو قانون پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای و هیچ پیمان حقوق بشری دیگری نیست و به راحتی به حقوق کشورها تجاوز می‌کند اما از سوی دیگر هیچگونه گزارشی را علیه خود بر نمی تابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 330110
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار