خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/22 - 10:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
حیدری:

عربستان و بحرین تحت تاثیر لابی صهیونیست‌ها درصدد حاشیه‌سازی برای مذاکرات وین هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد عربستان و بحرین تحت تاثیر لابی صهیونیست‌ها در حال حاشیه سازی برای مذاکرات هسته‌ای میان ایران و غربی‌ها هستند.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به بیانیه عربستان و بحرین درباره مساله هسته‌ای و موشکی ایران، گفت: متاسفانه این کشورها تحت تاثیر لابی صهیونیست ها در حال حاشیه سازی برای مذاکرات هسته ای میان ایران و غربی ها هستند.



نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس یازدهم تصریح کرد: در واقع این اقدام ریاض و منامه در راستای فرصت سوزی و فرسایشی کردن مذاکرات وین است.



وی با اشاره به اینکه متاسفانه کشورهای مذکور در دوره های مختلف با اتخاذ سیاست های ضدایرانی تلاش می کنند سطح تنش ها را افزایش دهند، ادامه داد: در واقع آنها با تاکید بر رسیدگی جدی و مؤثر به پرونده هسته‌ای می خواهند در کشورمان را در مقابل افکار عمومی دنیا قرار دهند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: این مهم در حالیست که این کشورها از جمله ناقضان حقوق بشر محسوب شده و باید به مردم دنیا پاسخ دهند چرا مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشیده و کودکان یمنی را از بین می برند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی این کشورها بجای محکوم کردن فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی باید پاسخگوی اقدامات ضدبشری و بر خلاف انسانیت خود باشند زیرا  طرح این موضوعات از نفوذ و قدرت ایران نمی کاهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 333452
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار