خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/20 - 11:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
درخشان مطرح کرد

عدم پذیرش معاهده عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای توسط اسرائیل، تهدیدی برای غرب آسیا

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس اعتقاد دارد عدم پذیرش معاهده عدم اشاعه سلاح های هسته‌ای از سوی رژیم صهیونیستی، تهدیدی بزرگ برای منطقه و جهان است.

عبدالناصر درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت نامه ایران به آژانس درباره برنامه توسعه تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی، گفت: بسیاری از کشورهای غرب آسیا عضو معاهده عدم اشاعه سلاح های هسته‌ای هستند اما رژیم صهیونیستی از پذیرش این معاهده سرباز می زند که موجب تهدید و نگرانی کشورهای منطقه است.



نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع رژیم صهیونیستی با توسعه برنامه پنهانی تسلیحات  هسته‌ای، تهدیدی برای کل دنیا بشمار می رود.



وی ادامه داد: باید یادآور شد قطعنامه های بسیاری از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد و همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در راستای قابلیت های هسته‌ای رژیم صهیونیستی و تهدیدهای آن صادر شده، از این رو باید مفاد آنها نیز از سوی مراجع بین المللی اجرایی شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید اذعان کرد اسرائیلی ها با نفوذ در بدنه این سازمان ها موجب شدند مجامع بین المللی نسبت به اقدامات ضدبشری سکوت کنند.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید جلوی رفتارهای خطرناک رژیم صهیونیستی را بگیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 311669
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار