خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/20 - 10:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی APA به ریاست «زاهدی» برگزار شد

طرح پیشنهاد ایران در خصوص «سکوهای دیجیتال» و «شبکه های فراملی» از سوی «پاشایی‌بهرام»

نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی APA، به ریاست محمدمهدی زاهدی و با همراهی معصومه پاشایی بهرام از اعضای گروه پارلمانی ج.ا.ایران در APA، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی APA، در آغاز نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی به ارائه گزارشی در خصوص جلسه تخصصی این کمیته که به میزبانی پارلمان ج.ا.ایران در سال ۲۰۲۱ برگزار شده بود، پرداخت که طی آن از مجموع ۱۵ قطعنامه مورد بررسی در این کمیته، 2 قطعنامه به تعویق افتاد و 2 قطعنامه جدید ارائه شد که بررسی و تصویب آن به نشست تخصصی این کمیته موکول شد و ۱۱ قطعنامه دیگر به تصویب رسید. براساس دستور کار این کمیته، نمایندگان پارلمان‌های شرکت کننده در خصوص وضعیت نمایندگان زن در کشورشان به ایراد سخنرانی پرداختند.



معصومه پاشائی بهرام که به‌ نمایندگی از پارلمان کشورمان در این نشست حضور داشت، دستاوردهای کشورمان در حوزه زنان را تشریح کرد.











کمیته فرهنگی و اجتماعی apa محمدمهدی زاهدی معصومه پاشایی بهرام علی علی‌زاده


وی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس باورهای عمیق خود به جایگاه و منزلت زن، اهمیت زیادی برای حمایت از آنان در مقابل هرگونه تبعیضی قائل است. همچنین در این کمیته، پیشنهاد پارلمان ج.ا.ایران در خصوص سکوهای دیجیتال و شبکه های فراملی از سوی معصومه پاشایی‌بهرام مطرح شد.قابل ذکر است، علی علیزاده، رئیس گروه پارلمانی ج.ا.ایران در APA هم حضور داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 355137
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم