خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/13 - 10:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابوترابی:

طرح عادی‌سازی روابط صهیونیست‌ها با کشورهای اسلامی به بن‌بست رسیده است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس اعتقاد دارد: بحرین و دیگر کشورهای اسلامی باید توجه داشته باشند که روند اجرای طرح عادی سازی صهیونیست ها دیگر راه به جایی نخواهد برد زیرا شاهد تغییر موازنه تحولات سیاسی و منطقه ای هستیم.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به سفر وزیرخارجه رژیم صهیونیستی به بحرین در راستای عادی سازی روابط، گفت: صهیونیست ها در سال های گذشته درصدد عادی سازی روابط با کشورهای عربی بودند اما این طرح با شکست سختی مواجه شد.



نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عنوان مثال چندی پیش مشاهده شد که وزیر خارجه لیبی بخاطر دیدار با مقامات صهیونیستی مجبور به فرار از کشورش شد زیرا صهیونیست ها، رژیمی اشغالگر و کودک کش هستند و مردم مسلمان قبول نمی کنند که دولت هایشان با صهیونیست ها ارتباط داشته باشند.



وی ادامه داد: در این میان باید اذعان کرد صهیونیست ها دچار مسائل اختلافی در داخل رژیم خود هستند و این موضوع موجب شده تزلزل زیادی شکل بگیرد؛ بر این اساس حتی شاهد اعتراضات سراسری طی هفته های گذشته هستیم که بی سابقه است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بحرین و دیگر کشورهای اسلامی باید توجه داشته باشند که روند اجرای طرح عادی سازی صهیونیست ها دیگر راه به جایی نخواهد برد زیرا شاهد تغییر موازنه تحولات سیاسی و منطقه ای هستیم.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عبارتی دولت هایی که بخواهند زمینه بازگشایی سفارتخانه صهیونیست ها را فراهم کنند، قطعا با پاسخ قاطع مردم خود مواجه می شوند که این موضوع در عرصه بین الملل بازتاب خوبی نخواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 367653
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار