خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/17 - 11:14
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
ابطحی در جمع روسای اتاق وضعیت فلسطین؛

ضرورت انعکاس پیام طوفان الاقصی‌ در نمایشگاه مطبوعات/ نشست‌های تخصصی با محوریت فلسطین برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی پرداختن به فلسطین در نمایشگاه مطبوعات با حضور دبیرکل فلسطین و روسای اتاق وضعیت فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست هم‌اندیشی و هماهنگی اتاق وضعیت فلسطین برای حضور در نمایشگاه مطبوعات صبح امروز (سه شنبه ۱۷ بهمن ماه) با حضور سید مجتبی ابطحی دبیرکل و روسای کارگروه‌های تخصصی برگزار شد.



ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین در ابتدای این نشست، گفت: این نمایشگاه طی سالیان گذشته بدلیل کرونا و برخی کاستی‌ها برگزار نشد اما در سال جاری به مدت چهار روز برگزار می‌شود.



وی با اشاره به اینکه مسئله فلسطین امروزه اهمیت ویژه‌ای یافته و رسانه‌ها به دقت به آن می‌پردازند، اظهار کرد: این مهم درحالیست که نمایشگاه مطبوعات ظرفیت خوبی برای رساندن پیام های مربوط به فلسطین و طوفان الاقصی‌ محسوب می‌شود.











ابطحی در جمع روسای اتاق وضعیت فلسطین


ابطحی در این زمینه، گفت: همچنین باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های پیش رو برای همراه کردن پیاده شدگان از قطار نظام اسلامی به خوبی بهره ببریم.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین ادامه داد: مردم کشورمان همواره حامی فلسطینیان بوده اند لذا این نمایشگاه بستر خوبی برای انعکاس آن در عرصه بین‌المللی بشمار می‌رود.



دستیار ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فلسطین تصریح کرد: بر این اساس برگزاری نشست‌های تخصصی در دو نوبت و طی چهار روز باید در دستورکار قرار بگیرد.



وی بر ضرورت برگزاری مسابقات فرهنگی برای تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و فلسطین تاکید کرد و افزود: در این میان حضور نویسندگان بین المللی در غرفه اتاق وضعیت فلسطین دارای اهمیت ویژه‌ای است.











ابطحی در جمع روسای اتاق وضعیت فلسطین


ابطحی با بیان اینکه ارائه گزارش کارگروه‌های تخصصی اتاق وضعیت فلسطین نیز در دستورکار قرار دارد، اظهار کرد: محور مقاومت در نشست ها باید پررنگ شود زیرا امروزه همه این جبهه در حال پشتیبانی از جبهه حق و حقیقت است.



دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین از حضور فعالان مطبوعاتی فلسطینی در نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: اهالی رسانه‌های داخلی کشور نیز باید تلاش کنند تا فعالیت های مردمی برای حمایت از فلسطین منعکس شود.



بر اساس این گزارش، برگزاری کارگاه خبرنگاری بحران، اجرای تئاتر با محوریت خبرنگاران فلسطینی، امضاء طومار برای حمایت از اصحاب رسانه بین المللی حاضر در غزه، برگزاری نشست‌های تبیینی، ارتباط مستقیم با غزه و ارائه آخرین اخبار منطقه توسط خبرنگاران فلسطینی از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



همچنین اعضای کارگروه‌های تخصصی اتاق وضعیت فلسطین به موضوعاتی مانند تدوین جزوه های آموزشی برای آشنایی با مسئله فلسطین، اجرای برنامه‌های زنده تلویزیونی و رادیویی با محوریت طوفان الاقصی، جذب اعضای مردمی برای فعالیت در حوزه فلسطین و غیره اشاره کردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 375811
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار