خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/03 - 08:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضایی مطرح کرد:

شیوخ مرتجع منطقه بزرگترین بازنده جنگ 12 روزه در فلسطین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: شکست رژیم صهیونیستی شکست راهبرد منطقه ای او بود که در این میان شیوخ مرتجع منطقه بزرگترین بازنده جنگ 12 روزه در فلسطین محسوب می‌شوند.

ابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیروزی اخیر مردم فلسطین گفت:  رژیم صهیونیستی در نبرد چند روز گذشته شکست خورد که این شکست دلایل مختلفی دارد. اولین دلیلش این است که موازنه وحشت به نفع فلسطینی ها به هم خورد. صهیونیست ها متوجه شدند که هر اقدامی قطعاً موجب حرکت موثر طرف مقابل خواهد شد و این صحنه میدان را عوض میکند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بحث دومی که وجود دارد این است که همیشه تنش ها موجب افزایش ریسک سرمایه گذاری می‌شود. تحولات چند روزه موجب ضرر و زیان اقتصادی رژیم صهیونیستی شد و همین امر باعث مهاجرت معکوس در سزمین‌های اشغالی می شود.



وی افزود:کسانی که در سرزمین‌های اشغالی زندگی می کنند با امید به زندگی بهتر و رفاه بیشتر به آنجا آمده اند و افزایش تنش ها موجب مهاجرت معکوس خواهد شد و این کابوسی بزرگ برای رژیم صهیونیستی محسوب می شود.



رضایی با اشاره به شکست راهبردی رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: صهیونیست ها می خواستند با معامله قرن در منطقه جبهه جدیدی علیه گفتمان مقاومت ایجاد کنند که این طرح با نبرد ۱۲ روزه به شکست انجامید.



وی ابراز کرد: امروز شیوخ کشورهای ارتجاع عرب متوجه شدند که صهیونیست ها دیواری نیستند که بتوان روی آن ها یادگاری نوشت و به قول سید حسن نصرالله از خانه عنکبوت هم سست تر هستند. بازنده عمده جنگ ۱۲ روزه، شیوخ مرتجع عرب منطقه هستند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد:در این روزها نباید از نقش تاثیرگذار بزرگان مقاومت خصوصاً سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی غفلت کرد. بسیاری از وقایع امروز حاصل خون دل خوردن و زحمات بزرگان و مجاهدانی مانند ایشان است./



پایان پیام

  • کد خبر : 319823
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار