خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/13 - 15:44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
نماینده مردم کلیمیان در پیامی:

شهرک‌‌سازی نامشروع در اراضی فلسطین نمی‌تواند رویای تشکیل کشور برای رژیم صهیونیستی به ارمغان بیاورد

نماینده مردم کلیمیان در مجلس گفت: در آستانه فرارسیدن روز قدس به نمایندگی از هموطنان کلیمی ایران اعلام می‌ کنم که قدس به عنوان یک مظهر، آزادی خواهان جهان را به هم گره زده و شهرک‌‌سازی‌های نامشروع در اراضی فلسطین و ادامه اشغالگری آن‌ها نمی‌تواند رویای واهی و افسانه‌ای تشکیل کشوری پایدار را برایشان به ارمغان بیاورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، همایون سامه یح نجف آبادی، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در پیامی به نمایندگی از هموطنان کلیمی ایران تاکید کرد در حالی که طرفداران دروغین حقوق بشر و داعیه داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم‌های خود را نسبت به نسل‌کشی و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی بسته‌اند، باید بدانند که قدس به عنوان یک مظهر، آزادیخواهان جهان را به هم گره زده و شهرک‌‌سازی‌های نامشروع در اراضی فلسطین و ادامه اشغالگری آن‌ها نمی‌تواند رویای واهی و افسانه‌ای تشکیل کشوری پایدار را برایشان به ارمغان بیاورد.



متن پیام به شرح زیر است:



در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس به نمایندگی از هموطنان کلیمی ایران اعلام می‌نمایم در حالی که طرفداران دروغین حقوق بشر و داعیه داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم‌های خود را نسبت به قتل‌ها، غارت‌ها، نسل‌کشی و حق‌کشی‌ها و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی بسته‌اند، باید بدانند که قدس به عنوان یک مظهر، آزادیخواهان جهان را به هم گره زده و اعمالی همچون شهرک ‌سازی‌های نامشروع در اراضی فلسطین و ادامه اشغالگری آن‌ها نمی‌تواند رویای واهی و افسانه‌ای تشکیل کشوری پایدار را برایشان به ارمغان بیاورد.



روز جهانی قدس یکی از برجسته ترین و ماندگارترین یادگاران پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و نشان اعتقاد راسخ ایشان به اندیشه و وحدت و همدلی جوامع بشری در برابر استکبار جهانی است.



روز قدس روز دفاع از آرمانی است که متعلق به همه ابناء آزادی خواه بشر بوده و درد مشترک همه انسانهای عدالت طلب می باشد.



دشمن صهیونیستی همیشه باید این واهمه و ترس را همراه خود داشته باشد که روزی خواهد رسید که سردمداری این سرزمین مقدس را از دست داده و ملت فلسطین حقوق حقه خود را به دست خواهند آورد.



اگر چه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود اما قلب تک تک کلیمیان ایران برای مردان، زنان و کودکان مظلوم فلسطین در طپش است و جامعه کلیمیان ایران طبق منویات رهبر معظم انقلاب همیشه در محکومیت این اعمال رژیم صهیونیستی پیش قدم بوده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 318557
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار