خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/29 - 13:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده مطرح کرد؛

شلیک 25 هزار موشک در روزهای ابتدایی نبرد طوفان الاقصی به سمت مناطق در اشغال

عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به شلیک ۲۵هزار موشک در روزهای ابتدایی نبرد طوفان الاقصی به سمت مناطق در اشغال و شهرک‌های اسرائیل، گفت: رژیم صهیونسیتی توان مقابله با یک گروه در محاصره را ندارد.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تلاش‌های پارلمانی مجلس شورای اسلامی برای توقف تهاجم علیه غیرنظامیان در غزه، گفت: از زمان آغاز عملیات غافلگیرانه حماس علیه مواضع رژیم صهیونسیتی جلسات مختلفی با نمایندگان حماس و جهاد اسلامی در کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار شد و هیئت های اعزامی کمیسیون نیز چندین سفر را انجام دادند.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم، افزود: 25 هزار موشک در روزهای ابتدایی نبرد طوفان الاقصی به سمت شهرک های در اشغال و شهرک های اسرائیل شلیک شد و این اصل غافلگیری مهمترین مشخصه این نبرد بود.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: هیچ تهدیدی از جانب رژیم صهیونسیتی متوجه جمهوری اسلامی ایران نیست و این رژیم منحوس حتی توان مقابله با یک گروه در محاصره را ندارد و بی شک هیچ توانی برای مقابله با کشور بزرگ ایران ندارد.



وی با اشاره به مذاکرات صلح و تبادل اسرا، گفت: جزییات این مذاکرات با واسطه به اطلاع مسئولین کشورمان می رسد اما آنچه که اهمیت دارد فروریختن امنیت ظاهری و دروغین اسرائیل و فرو ریختن دیوار چند میلیون دلاری مرزی بود، همه دیدند رژیم صهیونسیتی جز دروغ هیچ اعتباری در این۷۰سال کسب نکرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 371823
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار