خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/26 - 14:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
همتی:

سیاه‌نمایی علیه تهران کلیدواژه مقامات تلاویو و واشنگتن/ ایجاد بدبینی بین المللی علیه ایران هدف اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اسرائیلی ها می خواهند سرنوشت مذاکرات به نتیجه نرسد از این رو تلاش می کنند با ایجاد بدبینی نسبت به کشورمان، پرونده موضوعات مختلف علیه ایران در مجامع بین المللی را باز کنند.

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به رایزنی ضد ایرانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با سفیر آمریکا در سازمان ملل در راستای هماهنگی برای ارائه پاسخ قوی بین‌المللی به تهدیدات هسته‌ای و منطقه‌ای کشورمان، گفت: دیدار مذکور در راستای تقویت همکاری های ضدایرانی تل‌اویو و واشنگتن بوده که البته مسبوق به سابقه است.



نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقامات رژیم صهیونیستی در دیدارهای اخیر خود همواره ایران را محور اظهاراتشان قرار داده و دائما فعالیت های هسته ای و منطقه ای کشورمان را تهدیدی برای دنیا معرفی کرده اند.



وی ادامه داد: این مهم در حالیست که سیاستمداران آمریکایی نیز این موضوع را در دستورکار خود داشته و در سفرهای منطقه ای و کنفرانس های خبری بر آن تاکید کرده اند که بیانگر هماهنگی میان ایالات متحده و اسرائیل برای سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین اسرائیلی ها می خواهند سرنوشت مذاکرات به نتیجه نرسد از این رو تلاش می کنند با ایجاد بدبینی نسبت به کشورمان، پرونده موضوعات مختلف علیه ایران در مجامع بین المللی را باز کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته باید یادآور شد برای تحقق سیاست مذکور نیازمند همراهی آمریکایی ها هستند لذا مشاهده می شود که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با سفیر آمریکا در سازمان ملل دیدار کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 331526
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار