خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 20:15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل

سفر هیأتی از گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ژاپن به توکیو

هیأتی از نمایندگان عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ژاپن به دعوت رییس گروه دوستی پارلمانی ژاپن جمهوری اسلامی ایران و وزیر خارجه سابق ژاپن به توکیو سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هیأتی از نمایندگان عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ژاپن به ریاست اسدالله عباسی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن به دعوت فومیو کیشیدا رییس گروه دوستی پارلمانی ژاپن جمهوری اسلامی ایران و وزیر خارجه سابق ژاپن به توکیو سفر کرد.



قرار است هیأت پارلمانی کشورمان در مدت اقامت خود در این کشور ، با مقامات سیاسی و پارلمانی ژاپن دیدار و پیرامون راههای گسترش همکاری ها و مناسبات دوستانه  و رفع موانع اقتصادی  فیمابین به بحث و تبادل نظر بپردازند.



آقایان محسن بیگلری، شهاب نادری و رضا کریمی ، نمایندگان سقز و بانه، پاوه و اورامانات و اردبیل از اعضاء این گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران  از دیگر اعضا هیأت پارلمانی کشورمان در این سفر می باشند.



شایان ذکر است همواره روابط پارلمانی مثبت و رو به رشدی میان مجالس دو  کشور وجود دارد و  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی  بهمن ماه ۱۳۹۷  سفری به توکیو داشت‌. /



پایان پیام



 

  • کد خبر : 286915
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار