خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/27 - 17:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
اسماعیلی:

سفر رابرت مالی به منطقه در راستای تحریک همسایگان ایران است

نماینده مردم میانه در مجلس اعتقاد دارد سفر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به منطقه در راستای تحریک همسایگان و دامن زدن به سیاست ایران هراسی است.

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، در رابطه با اهداف پشت پرده سفر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به منطقه و رایزنی با همپیمانانشان، گفت: انقلاب اسلامی ایران همه نقشه های ایالات متحده در منطقه را برهم زده از این رو واشنگتن طی چهار دهه گذشته تلاش کرده با کشورمان مقابله کند.



نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها می خواهند با اجرای سناریو های مختلف، ایران را به زانو در بیاورند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که ایران اسلامی با افزایش توانمندی خودش توانسته در مقابل تحریم ها ایستادگی کند.



وی با بیان اینکه تعاملات منطقه ای ایران بیانگر نفوذ مثبت انقلاب اسلامی است، ادامه داد: چنین موضوعی برای سیاستمداران آمریکایی خوشایند نیست از این رو تلاش می کنند برای خودشان همپیمانانی رقم بزنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تحریک همسایگان و دامن زدن به سیاست ایران هراسی در اولویت کاری آمریکایی ها قرار گرفته است، افزود: بر این اساس مشاهده می شود که رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به منطقه سفر کرده است.



عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید گفت مذاکرات برجامی نیز در حال برگزاری مجدد است لذا آمریکایی ها تلاش می کنند با چنین اقداماتی فضای حاکم بر گفتگوها را متشنج کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 329460
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار