خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/13 - 14:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضا زاده:

سران جدید آمریکا از شیوه‌های غلط ترامپ درس عبرت بگیرند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیسات خارجی مجلس گفت:سران جدید آمریکا بدانند که ملت ایران شکست ناپذیر است برای همین از شیوه های غلط ترامپ درس عبرت بگیرند.

یعقوب رضا زاده در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به شسکت مفتضحانه کارزار فشار حداکثری علیه ایران گفت: ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا در این چهار سال با محاصره اقتصادی،تشدید تحریم و میانجیگری بین دولت اسرائیل و برخی از سران خود فروخته کشور های عربی، اقداماتی را برای فشار به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داد و در این راستا تحریم های بانکی را نیز تشدید کرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آمریکا علاوه بر موارد مذکور دست به ترور دانشمندان هسته ای کشورمان زد اما در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری،حماسه مقاومت ملت ایران، تلاش دفاعی نیروهای مسلح و تلاش قوه مقننه، مجریه و قضائیه با صبر و همدلی و مشارکت، آمریکا نتوانست به نظام آسیبی جدی برساند.



وی افزود: هر چند ترامپ در مقطع کوتاه بر اقتصاد ما آسیب وارد کرد اما مشکل ما تحریم ها نیست بلکه مشکل داخلی است شاید 10 درصد به تحریم ها بر می گردد. اعتقاد داریم با رهنمود های مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی،جهش تولید ملی،توجه به معیشت مردم،اشتغال جوانان می توانیم از این تحریم ها و فشارهایی که در این چند سال وارد شده با موفقیت بیرون بیاییم.



وی تصریح کرد:امیدواریم دولتمردان جدید آمریکا سر عقل بیایند از شیوه های غلط ترامپ درس بگیرند و بدانند ملت ایران شکست ناپذیر است چون رهبری انقلاب با رهنمودهایشان کشور را اداره می کنند. دولتی انقلابی و جوان باید همپای مجلس و قوه قضاییه عزم خود را برای مبارز با فساد ،رانت،اختلاس جزم کند.



وی یادآور شد:معتقدیم همانطور که رهبری معظم انقلاب اشاره فرمودند، در رفع تحریم ها نباید یک دقیقه تاخیر کنیم. قطعا روز های خوبی برای کشورمان در سال 1400 پیشبینی می کنم./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 311251
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار