خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 13:34
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : بین الملل
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران؛

رژیم صهیونیستی در حال نابودی تدریجی است/ تلاویو بدون حمایت آمریکا توانایی ایستادگی ندارد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به صورت تدریجی در حال نابودی است، گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد صهیونیست ها بدون پشتوانه آمریکا توانایی ایستادگی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، وضعیت صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی پس از عملیات طوفان الاقصی صبح امروز (چهارشنبه 30 خردادماه) در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین بررسی شد.

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه امروزه شاهد بروز اختلافات شدید داخلی در کابینه نتانیاهو هستیم، گفت: بر اساس گفته های مقامات صهیونیستی، اگر شهرک نشینان در روزهای نخست جنگ از این تنش های داخلی مطلع میشدند، بدون شک سرزمین های اشغالی را ترک می کردند.

وی با بیان اینکه ارتش رژیم اشغالگر قدس همواره تاکید داشت که قوی ترین نیروی نظامی را دارد و بدون پشتوانه می توان در مقابل هر نوع تهدید ایستادگی کند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که پس از عملیات طوفان الاقصی مشاهده شد که اگر حمایت مقامات آمریکایی نبود، آنها نمی توانستند دوام بیاورند.

ابوشریف در این راستا، افزود: بر این اساس آمریکایی ها برای نجات صهیونیست ها و برون رفت از مشکلات فعلی، همچنان درصدد احیای سیاست عادی سازی روابط هستند؛ هر چند باید اذعان کرد این دسیسه محقق نخواهد شد زیرا موضوعی شکست خورده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزایش انسجام و هم افزایی میان فلسطینیان را از دیگر دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی دانست و تصریح کرد: در واقع امروزه همگان از مقاومت و همراهی مردم غزه با محور مقاومت در تعجب هستند؛ این امر تایید کننده موضوع یاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به صورت تدریجی در حال نابودی است، ادامه داد: مشاهده شد که چندی پیش تعدادی از اعضای کابینه جنگ استعفاء دادند و اختلافات داخلی این رژیم رو به افزایش است؛ این امر و دیگر مسائل بیانگر تشدید اضمحلال و نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل است.

ابوشریف با اشاره به اینکه مقاومت در برابر اشغالگران حق مشروع مردم فلسطین محسوب می شود، بیان کرد: موضوع اشغالگری در قوانین بین المللی مورد توجه قرار گرفته از این رو سازمان های بین المللی باید به مسئله اشغالگری صهیونیست ها رسیدگی کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: در واقع رژیم صهیونیستی رژیمی جعلی محسوب می شود لذا برای سرپوش گذاشتن بر امر موضوع همواره تلاش کرده در عرصه بین المللی برای خودش مشروعیت کسب کند؛ این مسئله نشان می دهد که آنها اشغالگر هستند.

وی در این راستا، اظهار کرد: متاسفانه باید اذعان کرد که صهیونیست ها به دلیل موضوع مذکور درصدد پاکسازی نژادی در فلسطین هستند؛ به عنوان مثال امروزه مشاهده می شود که چطور مردم غزه را بمباران می کنند تا دیگر اثری از آنها باقی نماند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خاطرنشان کرد: بدون شک وعده الهی نزدیک است و با نابودی رژیم صهیونیستی، قدس شریف و تمام سرزمین های اشغالی آزاد خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379801
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار