خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/29 - 15:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عباس زاده مشکینی:

رژیم صهیونیستی به زودی شکست را خواهد پذیرفت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی امنیت گذشته را ندارد و در ابعاد وسیعی روزانه تهدید می شود و مانند گذشته به زودی شکست را خواهد پذیرفت.

 محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تحولات اخیر فلسطین گفت: مشکل اصلی رژیم صهیونیستی بحران مشروعیت است که به صورت طبیعی برایش تبعات سنگین سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مردم فلسطین حق تسلط بر سرنوشتشان را دارد و تا زمانی که رژیم صهیونیستی و غرب به اصلی ترین مطالبه مردم فلسطین توجه نداشته باشند همچنین رفراندوم برگزار نشود اتفاقات کنونی ادامه خواهد داشت.



وی افزود: رژیم صهیونیستی به عنوان رژیم کودک کش در دنیا مشهور شده و برای چندمین بار است که جنگ را شروع کرده، به ویژه در سال های اخیر که هر بار شکست خورده است.   



عباس زاده مشکینی بیان کرد: تحلیل رژیم صهیونیستی  از شرایط کنونی مشخص نیست؛آن زمانی که تنها سلاح مردم غزه سنگ بود آن ها در مقابل اسرائیل به منظور حفظ آرمان های خود مقاومت کردند.



وی اظهار کرد: خوشبختانه گروه های فلسطینی مسلط به سلاح های گرم و موشک هستند، طبیعتا رژیم صهیونیستی امنیت گذشته را ندارد و در ابعاد وسیعی روزانه تهدید می شود بر این اساس مانند قبل به زودی شکست را خواهد پذیرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 319563
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار