خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/18 - 10:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رحیمی‌جهان آبادی:

روند مذاکرات میان ایران و عربستان مثبت بوده است/ شاهد شیطنت رژیم صهیونیستی هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مذاکرات میان ایران و عربستان علی‌رغم فراز و فرودهایی که میان دو کشور وجود دارد، تاکنون مثبت و مفید بوده است.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با اهمیت گفت‌و‌گوهای تهران و ریاض، گفت: مذاکرات میان ایران و عربستان علی رغم فراز و فرودهایی که میان دو کشور وجود دارد، تاکنون مثبت و مفید بوده است.



نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع بخشی از اختلاف نظرها، سوءتفاهم ها و تفاهم دیدگاه ها به دیدگاه های مشترک و نزدیک تری تبدیل می شود.



وی ادامه داد: بر اساس اخبار و اطلاعاتی که در رابطه با مذاکرات ایران و عربستان وجود دارد، فکر می کنم این گفتگوها در حال رسیدن به نتایج مطلوبی مانند بازگشایی سفارتخانه ها نزدیک می شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: البته شیطنت های رژیم صهیونیستی و همچنین برخی اختلاف نظرها در مورد مسائل منطقه هنوز مورد گفتگوی طرفین بوده و نیاز به گفتگوی بیشتر وجود دارد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این گفتگو ها در مورد بازگشایی سفارتخانه ها و بعد از آن در راستای حفظ، تحکیم و گسترش روابط اهمیت دارد؛ ایران تاکنون حسن نیت خود را نشان داده و اکنون نیز آمادگی دارد این روند را ادامه دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 349912
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم