خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/23 - 14:02
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : بین الملل
صفری ملک میان:

رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر درموضوع اعدام های گسترده عربستان بار دیگر اثبات شد

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر در موضوع اعدام های گسترده عربستان و برخی دیگر از اتفاقات منطقه اثبات کننده  رفتار دوگانه کشورهای غربی در مورد حقوق بشر است چراکه در جایی که منافع و پول های نفتی در  میان است چشم هایشان را می بندند و سکوت می کنند.

محمد صفری ملک میان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اعدام دسته جمعی اخیر در عربستان اظهار داشت: این اقدام غیر انسانی  در مغایرت با مبانی  شرع و  اصول انسانی و رویه‌های حقوقی است و اینگونه کشتارها دیگر در دنیای امروز پذیرفتنی نیست.



وی افزود: اعدام و خشونت کمکی به حل مشکلات نظام سعودی  نمی کند  و آنها نمی توانند از عناوین متداول برای پوشاندن مشکلات سیاسی و قضایی و سرکوب مردم سوء استفاده نماید.



نماینده مردم رودسر و املش تصریح کرد:سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل اینگونه رفتار ها و برخی دیگر از اتفاقات منطقه اثبات کننده  رفتار دوگانه کشورهای غربی و استفاده ابزاری از مفهوم حقوق بشر است در حالی که برای کوچکترین مسائل و اتفاقات فریادهایشان بلند می شود و نگران می شوند اما در جایی که منافع و پول های نفتی در  میان است چشم هایشان را می بندند و سکوت می کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 338915
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار