خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/04 - 13:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
با صدور پیامی:

رئیس مجلس ویتنام از میزبانی مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد

رئیس مجلس ویتنام با صدور پیامی از استقبال محترمانه و میزبانی گرم مجلس شورای اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، وونگ دین هوئه رئیس مجلس ویتنام پس از بازگشت به کشورش، با صدور پیامی از استقبال محترمانه و میزبانی گرم مجلس شورای اسلامی ایران در جریان سفر وی و هیأت همراهش به ایران تشکر و قدردانی کرد.



متن پیام رئیس مجلس ویتنام به شرح زیر است:



 



خدمت عالیجناب آقای محمد باقر قالیباف



رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران



 



عالیجناب



اینجانب به نمایندگی از هیئت عالی رتبه مجلس ملی جمهوری سوسیالیستی ویتنام، از استقبال محترمانه، گرم و دوستانه جنابعالی و مجلس شورای اسلامی ایران از هیئت عالی رتبه ویتنام در سفر رسمی مجلس شورای ملی و اینجانب به جمهوری اسلامی ایران صمیمانه قدردانی نمایم. این دیدار برای من و اعضای هیئت نظرات مثبتی از کشور زیبای ایران، مردم صمیمی، مقاوم و مهمان نواز ایران به ارمغان آورد.



نتایج به دست آمده در این بازدید برای بنده و هیئت همراه واجد ارزش فراوانی بود. ما بر روی رهنمودهای اصلی برای ارتقای بیشتر همکاریهای دوجانبه به طور کلی، و بین دو مجلس به طور اخص، و نیز در مورد نقش مهم مجلسین دو کشور در اجرای این دستورالعمل‌ها بسیار تاکید و توافق داریم. نخستین تفاهم نامه همکاری در تاریخ بین دو مجلس و ۰۷ قرارداد همکاری در زمینه های مختلف مهم که در جریان این سفر به امضا رسید، به تکمیل مبنای حقوقی و ایجاد پیش شرطهای مهم برای توسعه روابط دوجانبه کمک بسیاری خواهد کرد.



آرزو میکنم دو مجلس در اجرا و نظارت بر موافقت نامه‌های امضا شده همکاری نزدیک داشته باشند تا کارایی همکاری های دوجانبه را بیش از پیش، بهبود و اراده و خواست مردم دو کشور را تحقق بخشند.



امیدوارم به زودی شاهد سفر رسمی جنابعالی و نمایندگان مجلس ایران به ویتنام به منظور تعمیق بیش از پیش روابط دوستانه و چند جانبه بین دو کشور و دو مجلس باشیم.



برای جنابعالی آرزوی سلامت، شادی و موفقیت در جایگاه شریفتان نموده، فرصت را مغتنم شمرده، احترامات فائقه را تجدید می نمایم.



ارادتمند شما



وونگ دین هوئه



رئیس مجلس ویتنام



پایان پیام

  • کد خبر : 367376
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار