خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/08 - 17:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل

دیدار رئیس هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی با رئیس هیات پارلمانی دومای دولتی روسیه

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با ریاست سیده فاطمه ذوالقدر به همراه آقایان رحیمی جهان آبادی و کاظمی باباجیدری در حاشیه نشست شورای اجرایی اول مجمع مجالس آسیایی با رئیس هیات پارلمانی دومای دولتی روسیه در مجمع مجالس آسیایی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با ریاست سیده فاطمه ذوالقدر به همراه آقایان رحیمی جهان آبادی و کاظمی باباجیدری در حاشیه نشست شورای اجرایی اول مجمع مجالس آسیایی با رئیس هیات پارلمانی دومای دولتی روسیه در مجمع مجالس آسیایی دیدار کرد.



سیده فاطمه ذوالقدر در این دیدار با تشکر و قدرانی از زحمات و تلاش های ارزشمند دومای روسیه در مجمع آسیایی به گسترش روابط رو به رشد دو کشور در عرضه های مختلف اشاره کرد و اعلام کرد که همکاری های پارلمانی دو کشور همراستا با روابط دو کشور، می تواند نقش مهمی در مناسبات دو کشور ایفا کند.



وی همچنین افزود: لازم است هیات پارلمانی دو کشور در چارچوب مجمع مجالس آسیایی، همکاری خوبی به ویژه در بررسی اسناد مهم و پایه ای این مجمع مهم داشته باشند.



آلکسی لیاشنکو عضو دومای دولتی روسیه نیز در این دیدار گفت: گسترش ارتباط میان مجالس دو کشور، نقش مهمی در تسهیل ارتباطات و همکاری‌های فیمابین در زمینه‌های مورد علاقه طرفین دارد. ایشان ابراز امیدواری کرد به روز رسانی اسناد مهم مجمع مجالس آسیایی منجر به کارامدی و مشارکت موثر همه اعضاء شود. وی در پایان این دیدار نسبت به تحکیم و تقویت بیش از پیش مناسبات ایران و روسیه بعنوان دو کشور همسایه و روابط پارلمانی در مجمع مجالس آسیایی و بهره مندی از تجارب همدیگر تاکید کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 290337
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار