خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/30 - 08:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل

دیدار جمعی از بانوان خبرنگار و سردبیران رسانه های سوریه با امیرعبداللهیان

جمعی از بانوان خبرنگار و سردبیران رسانه های سوریه با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جمعی از بانوان خبرنگار و سردبیران رسانه های سوریه با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین الملل دیدار و گفتگو کردند.



 











دیدار بانوان خبرنگار کشور سوریه با حسین امیرعبداللهیان


 



امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن محکوم نمودن ترور سردار سلیمانی توسط دولت یاغی آمریکا، تمام دغدغه این شهید بزرگوار را تأمین امنیت حداکثری برای جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت پایدار برای منطقه در برابر تهدیدات رژیم صهیونیستی و دشمنان منطقه دانست.



 











دیدار بانوان خبرنگار کشور سوریه با حسین امیرعبداللهیان


 



وی با اشاره به رشادت‌های این سردار بزرگ در مبارزه با داعش در سوریه و عراق گفت: داعش برای تجزیه منطقه و ایجاد خاورمیانه جدید به وجود آمد و سردار سلیمانی به همراه متحدین جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در مقابله با این طراحی شوم دشمنان ایفا کرد. دستیار ویژه رئیس و مدیرکل بین الملل مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی شرایط منطقه قبل و بعد از شهادت سردار سلیمانی عنوان داشت: تردیدی وجود نخواهد داشت منطقه بعد از شهادت سردار سلیمانی محل خوش آب و هوایی برای آمریکا و صهیونیست‌ها نخواهد بود.



 











دیدار بانوان خبرنگار کشور سوریه با حسین امیرعبداللهیان


 



امیرعبداللهیان در پاسخ به آینده تنش بین ایران و آمریکا گفت: آمریکایی‌ها از ابعاد بزرگ توانمندی‌های دفاعی ایران اطلاع دارند و جمهوری اسلامی ایران بر مبنای تغییر رفتار عملی آمریکا گام بر می دارد.



 











دیدار بانوان خبرنگار کشور سوریه با حسین امیرعبداللهیان


 



در این دیدار سردبیران رسانه‌ها و خبرنگاران سوریه ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و با ابراز قدردانی از اقدامات شایسته ایشان در مبارزه با داعش و کمک های فراموش نشدنی ایشان در سوریه، سوالاتی درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مطرح نمودند.



پایان پیام/



 

  • کد خبر : 294349
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار