خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/09 - 16:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل

دیدار اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با نمایندگان انجمن تجاری ایران و فنلاند

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با نمایندگان انجمن تجاری ایران و فنلاند دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، پروانه مافی، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش بخش خصوصی در رونق اقتصادی  و توسعه مراودات بازرگانی میان کشورها گفت: با توجه به تشکیل  کارگروه مشترک اقتصادی ایران_فنلاند، انتظار می رود فعالیتهای اقتصادی میان دو کشور تسهیل و گسترش یابد.



رئیس فراکسیون خانواده مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های جوانان دانشگاهی و پر نشاط در ایران بر اهمیت گسترش و تقویت فعالیت ها در بخش های مختلف از جمله استارت آپ ها تاکید کرد.



حمیده زرآبادی، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج آمریکا از توافقنامه بین المللی برجام گفت: شرایط فعلی در ایران مقطعی است و جمهوری اسلامی ایران از این برهه زمانی عبور خواهد کرد. وی افزود: کشورهایی که در این شرایط با ایران همکاری دارند در آینده نسبت به سایر کشورها پیشرو خواهند بود.





عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه تاریخی مثبت ارتباطات میان ایران و فنلاند گفت: اشتراکات فرهنگی زمینه ساز گسترش مناسبات میان دو کشور در  دیگر زمینه ها خواهد بود. وی افزود:دولت ها می توانند با ارائه برنامه های خلاقانه به راه های برون رفت از شرایط فعلی با استفاده از همه ظرفیت های دو کشور دست یابند.



 











دیدار اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با نمایندگان انجمن  تجاری ایران و فنلاند






نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران فرصتی برای  شکوفایی و بارور شدن استعدادها و ظرفیت های درونی کشور است.



هاجر چنارانی، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات منطقه و سیاست های ویرانگر آمریکا گفت: گسترش مناسبات میان تهران_ هلسینکی در زمینه های اقتصادی ، صنعتی و  سرمایه گذاری های مشترک می تواند توسعه تعاملات چند جانبه را تسهیل و تسریع نماید.



رئیس انجمن تجاری ایران و فنلاند در ادامه این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت روابط اقتصادی میان دو کشور گفت: انجمن تجاری ایران و فنلاند برای رفع موانع در جهت افزایش مبادلات اقتصادی میان دو کشور تلاش می کند.



وی در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت های فنلاندی تلاش می کنند تا با استفاده از طرح های خلاقانه زمینه گسترش مناسبات اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند.

  • کد خبر : 281507
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار